Najczęściej zadawane pytania

 

- Czy towar można przed zakupem obejrzeć ?

Tak w siedzibie firmy,a ponad to prowadzimy  sprzedaż wysyłkową i wszystkie nasze produkty są widoczne w naszym sklepie internetowym http://www.dywaniki.auto.pl/

- Jaki jest całkowity koszt transakcji ?

Całkowity koszt transakcji to cena przedmiotu/ów + koszty przesyłki. Opłata kurierska jest naliczana automatycznie, jej wysokość zależy od wagi paczki.

- Skąd mam wziąć nr konta ?

Nr konta oraz szczegółowe informacje jak dokończyć transakcję otrzymują Państwo w mailu wygenerowanym automatycznie po zamówieniu, nr konta widoczny jest również w zakładce Kontakt.

- Kto pokrywa koszt przesyłki ?

Kupujący pokrywa koszt przesyłki.

- Jak często wysyłane są przedmioty ?

Przedmioty są wysyłane od poniedziałku do piątku. Około godziny 15.00 przyjeżdża po paczki kurier. Ze względu na zdarzenia losowe wysyłka paczki może być opóźniona za co serdecznie przepraszamy.

- Jak szybko mój przelew będzie zaksięgowany na Waszym koncie ?

Prosimy zwrócić uwagę na fakt, iż nie mamy wpływu na czas realizacji Państwa przelewu, który wynosi w zależności od wybranego banku lub poczty nawet do kilku dni. Oczywiście ze swojej strony zrobimy wszystko by otrzymali Państwo zamówiony przedmiot w jak najkrótszym terminie i cieszyli się z jego posiadania.

- Co zrobić aby zmienić formę płatności, adres dostawy lub podać dane do faktury ?

Jeżeli chcieliby Państwo zmienić formę płatności, adres dostawy czy podać dane do faktury należy to zawrzeć w formularzu wypełnianym zaraz po zamówieniu.

- Czy mogę wybrać sobie godzinę dostarczenia przedmiotu przez kuriera?

Godziny dojazdu kuriera są zależne od jego trasy. Proszę jednak pamiętać, że jeżeli kurier nie zastanie Państwa w domu otrzymają Państwo telefon w związku z paczką i przewoźnik przyjedzie ponownie z przesyłką.

- Czy mogę sprawdzić swoją paczkę przy kurierze?

Jeżeli przesyłka ma naruszone opakowanie, kurier ma obowiązek sprawdzić przy Państwu przesyłkę i w razie potrzeby sporządzić protokół szkodowy.

- Dostała/em maila, że paczka została już do mnie wysłana, jednak do tej pory jej nie otrzymałam/em. Co mam zrobić?

Prosimy o kontakt z obsługa klienta firmy kurierskiej od której otrzymaliście Państwo e-mail z numerem listu przewozowego. Dzwoniąc do siedziby firmy blisko Państwa rejonu oraz podając numer przesyłki, który otrzymaliście Państwo w e-mailu udzielona zostanie szczegółowa odpowiedź na temat trasy przesyłki.

- Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem. Co robić ?

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji .Szczegółowy opis procedury znajduje się w zakładce reklamacje.

- Chciałbym/abym zwrócić zamówiony przeze mnie produkt. Jak przebiega proces zwrotu?

Jeżeli z jakiegoś powodu chcieliby Państwo zwrócić zamówiony towar należy w ciągu 14 dni poinformować o tym serwis naszego sklepu i wysłać produkt na adres naszej firmy (wraz z dowodem zakupu). Zaraz po otrzymaniu przesyłki zwracamy równowartość produktu na Państwa konto bankowe. PARAGON LUB FAKTURĘ ZNAJDĄ PAŃSTWO POD LISTEM PRZEWOZOWYM PRZYKLEJONYM NA PRZESYŁKĘ.

DARMOWA WYSYŁKA

Zapraszamy do zakupów za minimum 300zł a koszty wysyłki Gratis                                                                                                                                                                                              

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl