Najczęściej zadawane pytania

 

- Czy towar można przed zakupem obejrzeć ?

Tak w siedzibie firmy,a ponad to prowadzimy  sprzedaż wysyłkową i wszystkie nasze produkty są widoczne w naszym sklepie internetowym http://www.dywaniki.auto.pl/

- Jaki jest całkowity koszt transakcji ?

Całkowity koszt transakcji to cena przedmiotu/ów + koszty przesyłki. Opłata kurierska jest naliczana automatycznie, jej wysokość zależy od wagi paczki.

- Skąd mam wziąć nr konta ?

Nr konta oraz szczegółowe informacje jak dokończyć transakcję otrzymują Państwo w mailu wygenerowanym automatycznie po zamówieniu, nr konta widoczny jest również w zakładce Kontakt.

- Kto pokrywa koszt przesyłki ?

Kupujący pokrywa koszt przesyłki.

- Jak często wysyłane są przedmioty ?

Przedmioty są wysyłane od poniedziałku do piątku. Około godziny 15.00 przyjeżdża po paczki kurier. Ze względu na zdarzenia losowe wysyłka paczki może być opóźniona za co serdecznie przepraszamy.

- Jak szybko mój przelew będzie zaksięgowany na Waszym koncie ?

Prosimy zwrócić uwagę na fakt, iż nie mamy wpływu na czas realizacji Państwa przelewu, który wynosi w zależności od wybranego banku lub poczty nawet do kilku dni. Oczywiście ze swojej strony zrobimy wszystko by otrzymali Państwo zamówiony przedmiot w jak najkrótszym terminie i cieszyli się z jego posiadania.

- Co zrobić aby zmienić formę płatności, adres dostawy lub podać dane do faktury ?

Jeżeli chcieliby Państwo zmienić formę płatności, adres dostawy czy podać dane do faktury należy to zawrzeć w formularzu wypełnianym zaraz po zamówieniu.

- Czy mogę wybrać sobie godzinę dostarczenia przedmiotu przez kuriera?

Godziny dojazdu kuriera są zależne od jego trasy. Proszę jednak pamiętać, że jeżeli kurier nie zastanie Państwa w domu otrzymają Państwo telefon w związku z paczką i przewoźnik przyjedzie ponownie z przesyłką.

- Czy mogę sprawdzić swoją paczkę przy kurierze?

Jeżeli przesyłka ma naruszone opakowanie, kurier ma obowiązek sprawdzić przy Państwu przesyłkę i w razie potrzeby sporządzić protokół szkodowy.

- Dostała/em maila, że paczka została już do mnie wysłana, jednak do tej pory jej nie otrzymałam/em. Co mam zrobić?

Prosimy o kontakt z obsługa klienta firmy kurierskiej od której otrzymaliście Państwo e-mail z numerem listu przewozowego. Dzwoniąc do siedziby firmy blisko Państwa rejonu oraz podając numer przesyłki, który otrzymaliście Państwo w e-mailu udzielona zostanie szczegółowa odpowiedź na temat trasy przesyłki.

- Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem. Co robić ?

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji .Szczegółowy opis procedury znajduje się w zakładce reklamacje.

- Chciałbym/abym zwrócić zamówiony przeze mnie produkt. Jak przebiega proces zwrotu?

Jeżeli z jakiegoś powodu chcieliby Państwo zwrócić zamówiony towar należy w ciągu 14 dni poinformować o tym serwis naszego sklepu i wysłać produkt na adres naszej firmy (wraz z dowodem zakupu). Zaraz po otrzymaniu przesyłki zwracamy równowartość produktu na Państwa konto bankowe. PARAGON LUB FAKTURĘ ZNAJDĄ PAŃSTWO POD LISTEM PRZEWOZOWYM PRZYKLEJONYM NA PRZESYŁKĘ.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl